


1:1 BEGELEIDING & ONTWERP IN CANVA
Jouw unieke bedrijfsidentiteit op basis van innerlijke kleuren
Geef je bedrijf de kleurrijke uitstraling die het verdient
Herken jij dit?
Je bent aan vernieuwing toe omdat alles wat je zakelijk deelt niet de uitstraling heeft die je eigenlijk zou willen. Maar je weet niet goed waar te beginnen.
Je wilt het wel anders maar loopt vast op tijdgebrek, creativiteit en techniek.
De manier waarop je je presenteert past niet meer bij je en dat maakt dat je minder plezier hebt in het doen van je marketing, waardoor je minder nieuwe klanten aantrekt.
In je hoofd weet je precies wat je wilt, maar je krijgt het niet goed op papier.
Hoe zou het zijn ..
Als jij je precies zo kunt presenteren als je nu bent en daardoor weer zin krijgt om jezelf zichtbaar te maken bij de klanten die op dit moment het beste bij je passen?
Om je eigen visuele vormgever te hebben die samen met jou naar jouw bedrijfsuitstraling kijkt en onderzoekt hoe jouw verschijning op social media en andere kanalen beter, anders, mooier en duidelijker kan en je hierbij ondersteunt?
Om een concreet overzicht te hebben welke lettertypen, kleuren en beelden het beste passen bij jou en jouw bedrijfsuitstraling en waar je zelf in Canva mee aan de slag kan?
Eenduidig authentiek zichtbaar dankzij een unieke bedrijfsidentiteit op basis van innerlijke kleuren












Een 8 weken stappenplan om tot
een herkenbare visuele uitstraling van je bedrijf te komen
1
Je start dit traject zelf eerst met het creëren van een eigen kleurensfeer. Dit gaan we doen aan de hand van een Moodboard maken in Canva. Daarna volgen de eerste basis-ontwerpen op basis van jouw Moodboard en jouw innerlijke kleuren. Deze ga ik persoonlijk voor jou op maat ontwerpen en verzorgen. In deze stap vindt een 1e online ontwerp-overleg via Zoom plaats.
2
Na deze 1e stap volgt een verdiepingslag van deze ontwerpen op basis van wat we besproken hebben. De sfeer en stijl die hieruit voortkomt wordt doorgezet in voor jou op maat gemaakte template ontwerpen voor Instagram (posts, highlights, story's) evenals een Facebook en een Linkedin banner ontwerp.
3
Hierna volgt een 2e online ontwerp-overleg waarin we 1 extra onderdeel naar keuze bespreken. Dit kan bestaan uit het bedenken van creatieve ideeën en een concept-ontwerp voor een E-book, E-magazine, Presentatie (voor bijv. Webinar/Seminar/Website) template ontwerp evenals het maken van een YouTube banner en/of een Video omslagfoto of een serie van 3-5 Blog afbeeldingen afhankelijk van wat jij nodig hebt.
4
De ontwerpen die zijn ontstaan worden in een 3e online ontwerp-overleg samen met alle basis ontwerpen qua eenheid, kleur en uitstraling besproken. Aan het einde van deze reis ontvang je de linken naar alle Templates die speciaal voor jou zijn ontworpen, zodat je hier zelf mee verder kan en dit optimaal kan inzetten om jezelf op jouw eigen unieke manier online zichtbaar te maken. Hierbij ontvang je een persoonlijk strategisch Marketing advies op basis van je Human Design profiel.
Wat anderen zeggen over de samenwerking met mij
Het ontbrak mij aan creativiteit en ik was veel tijd kwijt, vooral als het gaat om de afbeeldingen voor social media berichten. Ik bleef ook veilig in mijn kleurgebruik en wist niet dat dit mogelijk niet het beste bij mij en mijn dienst aansloot. Door de vormgeving van de templates en mijn unieke kleuren kan ik sneller bepalen wat ik nodig heb voor mijn uitingen op social media. Er komt een lijn in mijn website en socials en daarmee suggesties en een richting. Voor mij is de waarde groot omdat ik nu templates heb waar ik steeds op voort kan borduren. Ik beveel dit traject aan mensen die starten of al even bezig zijn en stoeien met hun branding.
De vraag die ik mezelf stelde was 'hoe maak ik mezelf zichtbaar op een manier dat het mijn doelgroep raakt, puur door het zien van mijn kleuren en beelden'. Ik wilde dat mijn visie door mijn kleuren en beelden ging ademen. De visuele vormgeving op basis van mijn unieke kleuren hebben de juiste innerlijke snaren aangeraakt. Het klopt. Daardoor kan ik mijn authentieke geluid laten horen waarmee ik mijn doelgroep aantrek. Mijn persoonlijke waarde zit 'm vooral in de focus op de zielskleuren en de uitwerking daarvan. Ook de Zoom calls dragen daaraan bij. Ik heb die als heel prettig ervaren. Door met elkaar te sparren, hersenspinsels en gevoelens hierover te delen, kom je tot een bepaalde en gewenste resonantie wat het traject ten goede komt. Dat maakt mede dat ik erg blij ben met het eindresultaat. De kans is heel groot dat ik dit traject aanbeveel aan mensen die de waarde en noodzaak voelen van bewustzijnsontwikkeling en die een visuele vertaalslag willen maken van hun zielsmissie in hun bedrijf.
Ik verlangde naar een eenduidige manier om mijn bedrijf herkenbaar op social media in beeld te kunnen brengen. Een wijze die past bij wie ik ben en hoe ik handel. Het heeft me sterker gemaakt in mijn eigen visie, het sterkt me om meer gebruik te gaan maken van social media om mijn boodschap te verkondigen. De kleuren daagden me ook uit om net buiten mijn comfortzone te gaan acteren. De resultaten zijn geweldig. Als er iemand spreekt over: "wat moet ik met mijn website of ik heb geen idee over hoe ik mijn branding moet doen" dan verwijs ik ze graag door.
Investering
Jouw unieke bedrijfsidentiteit op basis
van innerlijke kleuren
Totale waarde € 2597,00 voor een prijs van € 1297,00* (SEPTEMBER NAJAARS AANBIEDING)
€
1297,-
Jouw unieke bedrijfs-identiteit op basis van innerlijke kleuren
*prijs is exclusief 21% btw
Ik verlangde ernaar dat ik een huisstijl zou hebben die aansluit op al (!) mijn klanten en in alignment is met mijn missie als ondernemer. Door de vormgeving van mijn templates op basis van mijn unieke kleuren is mijn zelfvertrouwen enorm vergroot en daardoor heb ik koers gezet naar waar IK heen wil. Ik heb mijn hele kleurenpallet omgegooid.. Minder strakke huisstijl.. meer aansluitend op wie ik ben.
De kans is groot dat ik dit traject zou aanbevelen (een 11 op een schaal van 0-10).
Ik wilde mijn huisstijlkleuren nog eens onder de loep nemen. Wat paste wel nog en wat niet meer. Ook trok de eenduidigheid mij aan. Huisstijlkleuren zijn helder. Ze resoneren goed met mij en hopelijk ook met mijn potentiele klanten. Ook ligt er de basis voor eenduidigheid in mijn socials. Ik ben blij met mijn bedrijfskleuren en op maat ontworpen templates en beveel dit traject aan aan collega's die starten of toe zijn aan aanpassing van hun huisstijl.
Mijn belangrijkste doelstelling was dat ik graag een bedrijfsuitstraling wilde die ik overal in al mijn uitingen kon gebruiken, die ook echt uitstraalde wie ik in de kern ben. Probleem: Het was een bij elkaar geraapt zootje, dat mijn kijkers/volgers vaak in verwarring bracht. Op dit moment heb ik nu een grote variatie aan templates die allemaal binnen het grote thema passen en echt herkenbaar zijn als mijn stijl. Ik heb nu een vaste uitstraling voor al mijn online uitingen. Allemaal in hetzelfde kleurenpalet. Dat krachtig en dat laat zien wie ik in de kern ben. En waar mijn bedrijf over gaat, de kernwaarden. Omdat ik me meer thuis voel bij mijn uitstraling heb ik meer zelfvertrouwen en voel ik me krachtiger. Dit traject zal ik zeker aan anderen aanbevelen.


Wie ben ik?
Hallo, mijn naam is Bianca Snip en ik maak persoonlijke kunst, illustraties & huisstijlen op basis van innerlijke kleuren.
Sinds ik in aanraking ben gekomen met mijn eigen innerlijke kleuren, ben ik gefascineerd door de kracht die kleur heeft bij het vormgeven van betekenisvolle merken.
Mijn passie ligt in het helpen van ondernemers om zakelijk zichtbaar te zijn en tegelijkertijd authentiek te ondernemen.
Als een creatieve motivator en inspirator ben ik constant op ontdekkingsreis. Mijn missie is om anderen te inspireren en te begeleiden op hun eigen reis naar kleurrijk, visueel en authentiek ondernemen.
Met mijn kennis en creativiteit help ik ondernemers om hun eigen kleuren te ontdekken en hun merk te laten stralen. Laten we samen de wereld van kleur en inspirerend ondernemen verkennen.